Deskundigheid medewerkers
Communicatie met de medewerkers

A van Krevel

Niet mijn keuze

Heinrich Engels

Zeer competent en betrouwbaar.

W.J. Wessels

Over het algemeen positief. Er was in een ander, ermee samenhangend dossier, wel wat gedoe over de verklaring van erfrecht m.b.t. mijn partner, K.M. Kort (haar moeder is medio september vorig jaar... Over het algemeen positief. Er was in een ander, ermee samenhangend dossier, wel wat gedoe over de verklaring van erfrecht m.b.t. mijn partner, K.M. Kort (haar moeder is medio september vorig jaar overleden). De communicatie tussen de medewerkers onderling hierover had beter gekund (niet iedereen werkt op dezelfde dagen).

Simons

Goed Ontvangen.

F.P.M de Bruijn

Voor de 3e maal hier geweest en weer alles prima en snel verlopen

Sander Aertse

Aanvraag kwijt , zou opgepakt worden door collega maar was vergeten.

Suzanne Röling

Ik heb helaas meerdere keren moeten bellen om duidelijk te scheppen over de voortgang van mijn dossier. Een voorbeeld hiervan, is het vergeten door te sturen van documenten naar mijn... Ik heb helaas meerdere keren moeten bellen om duidelijk te scheppen over de voortgang van mijn dossier. Een voorbeeld hiervan, is het vergeten door te sturen van documenten naar mijn hypotheekverstrekker. Met deze heb ik op een gegeven moment contact opgenomen, omdat ik van hen nog geen communicatie had ontvangen over de eerste betaaldatum. Hierop vertelden zij mij dat ze nog geen documenten van de notaris hadden ontvangen. Dit was een maand na het tekenmoment. Ik heb hierover gebeld met jullie kantoor, dit zou uitgezocht worden en dan werd ik teruggebeld. Ik werd echter niet teruggebeld, moest wéér zelf contact opnemen. Vervolgens werd mij verteld ‘dat het nu verstuurd was en alles in orde’. Het verbaasde mij enigszins dat, ondanks de medewerker vriendelijk was, niet erkend werd dat het eerder niét in orde was, er werd tevens geen excuses gemaakt. Ik vind het kwalijk dat deze controle plaats moest vinden, dit is juist een voorbeeld van iets waar je op moet kunnen vertrouwen dat het in orde wordt gemaakt.

Mark Knobel

Alles was prima geregeld en goed georganiseerd.